Huisstijl | AANDAGT reclame & marketing

AANDAGT voor huisstijlen

Wanneer je ‘thuis’ zorg nodig hebt wil je vooral zo lang mogelijk blijven doen wat je het liefste doet. Thuisgenoten wil mensen vooral dat mensen zichzelf blijven in plaats van dat ze zich patiënt voelen.

LOADING
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl
AANDAGT | Huisstijl

Van patiënt naar cliënt. Hoe vind je de juiste ‘tone of voice’ voor een thuiszorgorganisatie die het anders wil gaan doen? Meer tijd voor zorg en heel veel aandacht voor de cliënt. Thuisgenoten is er van overtuigd dat je mensen vooral hun eigenwaarde moet laten behouden en ze zeker niet moet gebruiken als uithangbord. Vandaar dat AANDAGT een hele ingetogen huisstijl heeft ontwikkeld. De complete uitstraling is zo natuurlijk mogelijk en zo min mogelijk ‘gemaakt’.

AANDAGT onwikkelde onder andere de huisstijl, website, Google- en Facebook campagnes, remarketingcampagnes, brochures, televisie- en radiocommercials, advertenties, banners, en point of sale materiaal.