Marktpropositie | AANDAGT reclame & marketing

AANDAGT voor marktpropositie

“Hoe worden wij aantrekkelijker voor het uitgaanspubliek?” Dat was concreet de vraag van Preston Palace aan AANDAGT. En wij van AANDAGT weten wel raad met dat soort vragen. Want wat valt er nou meer op dan de glitter en glamour van de Sin City – het concept Las Vegas was geboren.

LOADING
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie
AANDAGT | Marktpropositie

The place to be! Dat is de belofte van Preston Palace. Met een goed concept kun je een campagne bouwen. En een van de kenmerken van een goed concept is dat het zich goed laat doorvertalen naar een complete marketingmix. Voor de creatieven van AANDAGT een fantastische uitdaging. Het concept werd onder andere doorgevoerd in de website, brochures en offline uitingen.

AANDAGT ontwikkelde ook de nieuwe restaurantkaarten, de naamsontwikkeling voor de bistro, een loyalty programma, hotelinformatie brochures, hotelbrochures, advertenties, abri’s, tv-commercials etc. Dit alles resulteerde in een zeer positieve stijging van het bezoekersaantal en een bezetting van de hotelkamers om trots op te zijn.