Berkelgroen | AANDAGT reclame & marketing

Berkelgroen

Berkelgroen

AANDAGT reclame & marketing realiseerde voor Berkelgroen een unieke campagne voor verschillende doelgroepen. De middelen die AANDAGT ontwikkelde zijn speciaal voor mailingen en guerilla marketing.

Voor projectontwikkelaars bedachten we een puzzel met de vraag: Hoe maak je een masterplan kinderlijk eenvoudig. De grap is dat een aantal stukjes niet in de puzzel passen. Het passende stukje is natuurlijk een boompje met de tekst ‘Berkelgroen’.

Voor snoeidiensten ontwikkelden we een mailer met daarin een verrotte tak. Aan de tak zit een kaartje met de tekst: ‘Rauw op uw dak?’ Iedereen begrijpt dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar vaak hangen ze gewoon boven de weg. Overheden zijn verantwoordelijk voor de veiligheid op die weg en daar hoort ook het onderhoud van bomen bij. Berkelgroen is natuurlijk de partij die deze dienstverlening perfect kan uitvoeren.

Hoe bereik je particulieren met veel tuinwerk? AANDAGT bedacht een ludieke guerilla actie met tuinkabouters. Want het werk in de tuin moet af en de kabouters doen het werk. Bij het krieken van de dag ontdekten honderden welgestelde particulieren een tuinkabouter in hun tuin. Aan de muts hing een kaartje met de tekst: “Als ik vanmiddag om 4 uur het werk nog niet af heb, kunt u het volgende nummer bellen”.  Drie maal raden wie u dan aan de lijn krijgt.

Over Berkelgroen
Berkelgroen werkt nauw samen met zusterbedrijf Axentgroen en het moederbedrijf Vebego. Axentgroen is een sociale onderneming met veel ervaring in samenwerking met SW-bedrijven en gemeentelijke groendiensten.

Bekijk hier de website van Berkelgroen.

AANDAGT voor Berkelgroen